DIABETUL, VINDECAT IN 30 DE ZILE


    Cresterea glicemiei din sange peste o valoare mai mare de120 mg/d, duce la aparitia diabetului zaharat. Aceasta boala poate afecta ochii, rinichii, nervii si vasele mari de sange, ducand la pierderea vederii, ulceratii ale picioarelor, boli cardiovasculare, infectii recidivante sau disfunctia rinichilor.
    Deoarece este o boala metabolica, un regim alimentar adecvat este intotdeauna obligatoriu si sta la baza unui tratament corect. De asemenea, se va urmari stimularea activitatii pancreasului, pentru a favoriza normalizarea cantitatii de insulina.

Simptome
    Multe din simptomele diabetului de tip 1 seamana cu cele ale diabetului de tip 2. In ambele situatii exista prea multa glucoza in sange si insuficienta in celulele corpului, de aceea corpul va transmite unele semnale de alarma: sete intensa permanenta, foame nestapanita, urinare frecventa, rani care se vindeca greu, stare de slabiciune si oboseala, vedere incetosata, pierdere in greutate, senzaţie de amorţeală la mâini şi picioare, infecţii repetate la nivelul pielii, gingiilor sau vezicii urinare, piele uscata sau iritata.

Cauze fizice
    Diabetul zaharat  apare in urma unei tulburari in metabolismul glucozei, element de baza ce furnizeaza energia de care are nevoie organismul. Aceasta dereglare este din cauza unei lipse de insulina, pentru ca celulele pancreasului care produc insulina au fost distruse sau din cauza incapacitatii celulelor de a utiliza corect glucoza (rezistenta la insulina). In ambele cazuri, glucoza se acumuleaza in sange, dand nastere hiperglicemiei.
    Medicii care au studiat boala, au ajuns la concluzia ca principala cauza de aparitie a diabetului zaharat este stilul modern de viata, care include doua aspecte distincte:
- aportul caloric crescut şi dezechilibrat, bogat in grasimi animale si sarac in fructe, legume si fibre (obezitate), ce duce la acidifierea organismului si implicit si a pancreasului
- gradul scazut de activitate fizica (sedentarism)
- alimentatia trebuie sa fie bogata in fructe si legume, fara grasimi si dulciuri
- se vor servi 4-5 mese/zi in cantitati mici, iar cina sa fie cu cel putin doua ore inainte de culcare
- se va renunta la bauturi alcoolice, bere, sucuri carbogazoase, must si tigari
- consumul de paste fainoase trebuie redus la minimum
- in loc de zahar se va folosi zaharina sau indulcitor din stevie
- cei obezi trebuie sa scada in greutate
- minim 30–60 minute pe zi de exercitii fizice usoare sau mers pe jos.

Tratamente naturiste pentru diabet
    Cele mai eficiente produse în combaterea diabetului zaharat, ce contin o substanta numita „insulina vegetală” sunt: afine, teci de fasole, radacini de brusture, frunze de dud, nuc, mure, telina, orz, salvie, urzica.
    Se folosesc sub forma de infuzie, ceai (decoct) sau macerat: o lingura la o cana de apa. Se consuma 2-3 căni pe zi.
    Atentie! Frunzele de afin trebuie să fie culese doar înainte de coacerea fructelor. Se poate combina urzica cu frunze de dud, nuc si teci de fasole.

    100 g de pastai uscate de fasole se taie marunt si se lasa sa se inmoaie, timp de doua ore, intr-un litru si jumatate de apa. Apoi se fierb pana ce lichidul se reduce la jumatate, dupa care se lasa la macerat toata noaptea. A 2-a zi se bea tot lichidul obtinut, intre mesele principale. Se continua tratamentul cateva saptamani si se verifica glicemia.
    Decoctul de teci de fasole este un bun diuretic si curăţă organismul de toxine, in special rinichii. Extern se foloseste împotriva eczemelor, erupţiilor cutanate si acneei.

    Se piseaza frunza uscata din vasc de par si se pune cate o lingura rasa la cana, dupa care se lasa sa stea la macerat 8-10 ore. Se beau cate 2-3 cani pe zi. Totodata, se mai prepara un ceai din frunze de afin si frunze de dud din care se beau cate 1-2 litri pe zi. (de la o persoana ce sustine ca aceasta reteta a vindecat diabetul)

    Se spune despre usturoi că este o farmacie în miniatură. Cateva dintre calităţile lui medicinale sunt: bactericid, antidiabetic, fortifiant, anticoagulant, combate hipertensiunea, stimulează circulaţia sanguină, echilibrează activitatea bilei, cicatrizant gastro-intestinal, acţionează împotriva paraziţilor intestinali, previne unele forme de cancer (cancerul de stomac, de colon, de piele), combate bolile infectioase, decongestionează ficatul, regularizeaza activitatea gastro-intestinala
    Se recomandă consumarea usturoiului, întotdeauna crud, zilnic.

      Sucul din grau verde este un puternic detoxifiant al ficatului si regleaza glicemia.

     Ginsengul este folosit in principal pentru a imbunatati toate functiile fiziologice ale organismului, a creste performantele atletilor si sportivilor si a lupta contra declansarii si amplificarii diabetului.

    Aportul marit de zinc faciliteaza asimilarea glucidelor si a proteinelor la nivelul tubului digestiv. Zincul este antidiabetic, are un efect hipoglicemiant si stimuleaza producerea de insulina. Mai multe detalii aici.

    Rezultate bune s-au obtinut si prin taierea sub limba sau terapia cu oxigen.

Diabetul - o noua abordare

      Studiile clinice efectuate în ultimii 10 ani în SUA, la National Institute of Health (NIH) și Diabetes Action Research & Education Fundation, au restructurat complet abordarea alimentației pentru bolnavii de diabet zaharat. Vorbim despre un regim care nu necesită reducerea carbohidraților, a numărului zilnic de calorii sau a porțiilor de mâncare. De fapt, se poate mânca până la îndestulare la fiecare masă și, dacă apare senzația de foame între mese, se poate mânca oricât (fără a încuraja abuzurile). Ceea ce contează este tipul de produs alimentar care se consumă!
     Diabeticii care vor să renunțe la medicația antidiabetică, care vor să slăbească și să obțină o stare de sănătate foarte bună, să elimine efectele secundare specifice diabetului precum retinopatiile, neuropatiile, arteriopatiile, afecțiunile renale, trebuie să treacă la o dietă raw vegan (alimentație vegetariană pe bază de crudități).

    Prin aceasta reorientare a obiceiurilor alimentare, succesul este absolut garantat, asa cum se poate observa din experienta persoanelor prezentate in documentarul urmator.




     Unele studii sugereaza faptul ca un consum ridicat de arginina poate avea proprietati curative aditionale. Un nou studiu publicat in American Journal of Physiology, aduce sperante noi celor bolnavi de diabet si care sufera de probleme la picioare si pentru care singurul tratament este amputarea. Studiul a aratat ca vindecarea picioarelor diabeticilor este posibila daca in dieta acestora se gasesc cantitati mai mari de arginina si prolina.

Alimente recomandate
- alimente bogate in fibre: fructe, nuci, leguminoase (fasole, mazare, linte), faina integrala de grau, tarate
- lactate: iaurt, sana, lapte pasteurizat, cas, urda, branza de vaci, unt - se consuma cu moderatie
- cereale: grau, orz, orez, griş, malai, porumb, mei
- legume, verdeturi, alune, seminte, ciuperci, oua, condimente
Alimente interzise
- toate dulciurile ce contin zahar: bomboane, ciocolata, rahat, inghetata, biscuiti, halva, produse de patiserie si cofetarie, gemuri, dulceturi, etc
- fructe uscate: prune uscate, smochine, curmale, stafide si struguri

 Cauze psihice si mentale
    Zahărul simbolizează iubirea, tandreţea, afecţiunea. Astfel, faptul ca zaharul nu se asimileaza indica o lipsă de o anumită iubire, deoarece am nevoie (din cauza rănilor anterioare) să controlez mediul în care trăiesc şi oamenii din jurul meu. Trăiesc o stare de abstinenţă afectivă. Trăiesc emoţii refulate, tristeţe inconştientă şi absenţa tandreţei, ceea ce mă determină să mă înăspresc. Din această cauză, încep să mănânc zahăr, sub toate formele posibile pentru a compensa.
    Am impresia că trebuie "să ţin piept” situaţiei, sunt forţat să lupt, să înfrunt viaţa, oamenii, evenimentele. Mă limitez în multe domenii ale vieţii. Devin "amar" faţă de viaţă, consider că viaţa mea este "amară" şi compensez printr-o stare mai "dulce". Am regrete faţă de trecut. Cred că nu merit să cunosc fericirea şi plăcerea. Deoarece am o dificultate în a primi iubirea, mă simt sufocat şi supraîncărcat, blocat intr-o situaţie incontrolabilă şi excesivă. Deoarece nu accept "micile bucurii ale vieţii”, pentru mine este greu să mă relaxez şi să exprim iubirea adevărată.
    Este posibil să fiu obligat să nu îmi pot exprima deschis emoţiile de bucurie, iubire sau pasiune, din cauza unui context care îmi închide toate aceste sentimente. Mă opun cu putere unui eveniment pe care vreau să îl evit, dar pe care mă simt obligat să îl suport şi refuz să fiu flexibil. Nu pot renunţa atât de simplu! Acestora li se adaugă un sentiment de dezgust, de respingere, de dispreţ faţă de evenimentul respectiv. Astfel că, îmi este foarte greu, din cauza constrângerilor de tot felul să regăsesc această bucurie, de care am atât de mare nevoie.

    Dacă sunt un copil, care suferă de diabet, îmi este teamă că părinţii mei nu au încredere în mine şi că îi voi dezamăgi. Am nevoie de tandreţe şi de afecţiune. Nu ma simt in siguranţă şi devin tot mai aspru. Zahărul este în relaţie cu blândeţea şi cu iubirea. Aş vrea să nu fiu nevoit să fac faţă acestei situaţii şi mă simt crispat faţă de amploarea ei. Mă stresez tot timpul, bat pasul pe loc. Nu am nici o putere asupra vieţii mele şi totul îmi este impus din afară. Nu vreau să îmbătrânesc şi să devin "mare". 

    În cazul diabetului gestaţional, este bine să îmi pun aceleaşi întrebări valabile şi în cazul diabetului zaharat. Este posibil să descopăr în mine o tristeţe profundă, o respingere sau o rezistenţă. Sarcina poate activa sau amplifica în mine amintiri, conştiente sau nu, legate de ceea ce am trăit în copilărie. Trebuie să mă întreb dacă nu cumva eu însămi mă simt micuţă şi dependentă, la fel ca şi bebeluşul meu. Simt că nu sunt în stare îmi îndeplinesc rolul de mamă, ceea ce mă întristează foarte puternic. Îmi este greu să mă accept aşa cum sunt. Sarcina îmi modifică corpul şi îmi este greu să fiu de acord cu noua mea imagine. Mă văd ca pe o persoană leneşă şi pasivă şi mă persecut, în loc să îmi acord iubire şi compasiune.

Atitudine sanatoasa
    Accept să mă detaşez de trecut, să îl accept aşa cum este. Sunt mai deschis faţă de viaţă, ştiind că îmi aduce tot ceea ce imi este necesar. Am încredere în mine şi nu mai am nevoie de altcineva să mă sprijine. Am toată forţa şi determinarea necesare pentru a-mi crea propria fericire. Dacă am inima deschisă, se pot produce miracole!
    Faptul de a nu mă mai opune îmi eliberează frustrările şi astfel pot trăi în ritmul natural al vieţii. Învăţ să mă simt în siguranţă. Îmi conştientizez propria mea valoare. Devin mai spontan şi îl las pe copilul meu interior să se exprime, să se simtă vesel şi în siguranţă. Astfel, încetez să mă mai autodistrug, îmi ofer o viaţă în siguranţă, frumoasă şi plină de blândeţe.

     Dacă sunt copil, este momentul să iau  iniţiativa şi să continui să merg înainte în viaţă. Există multe oportunităţi care îmi vor ameliora condiţiile de viaţă, dar eu mă opun, pentru că toate acestea pot aduce schimbări importante în viaţa mea.

15 comentarii :

  1. Il tin sub control foarte bine cu regim . De altfel regim este un cuvant pretentios. In mod normal trebuie sa mancam sanatos. Cu tot felul de reclame ni s-au introdus pe subliminal tot felul de produse si medicamente. Exemplu: suntem raciti, neaparat ibuproden
    Nu mai face nimeni o frectie cu spirt, un saculet cu sare, preferam sa ne imbolnavim ficatul si intestinele, cine-i de vina?. Am remarcat ca diabetul adultului apare exact in momentul in care adultul nu trebuie sa mai manance atat de mult pentru ca inainteaza in varsta si asimilarea nu se mai face ca in copilarie sau adolescenta. Mancati doar cat va trebuie, fara grasimi, fara dulciuri. Diverse motive mare ne duc spre frigider, nu-si au rostul. Educati-va subconstientul ca regimul poate fi un deliciu si nu un moft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Odata dpuneti ca arginina nu este buna pentru diabet,altadata sustineti contrariul,care este de fapt adevarul sau nici d.voastra nu stiti ci doar transcrieti,fara discernamant stirile preluata de la altii.adin datele institutelor de diabetologie arginina nu este recomandata in diabet!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce induceti oamenii in eroare cu titlul ca diabetul se vindeca in 30 de zile sau altfel sponsorul nu va plateste corespuzator?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vizualizati filmuletul si veti vedea ca se poate... pentru cine vrea cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Documentarul nu există. Dacă ne-ați comunica cum se numește poate că l-am putea viziona măcar căutându-l în altă parte !

    RăspundețiȘtergere
  6. Documentarul se numeste : Simply Raw - Reversing Diabetes in 30 Days.

    RăspundețiȘtergere

  7. Salutare tuturor!!! Nu pot să uit niciodată să apreciez ceea ce a făcut dr. sirdoma în timpul vieții mele pentru că mi-a ajutat să-mi vindecă diabetul de tip 1 | (unu) cu plante medicinale, el este singurul doctor în herbalist care știu că poate vindeca diferite afecțiuni pe care le-a vindecat cancer ovarian și multe boli ale oamenilor, am suferit de multă vreme de diabet, am încercat mai multe medicamente care nu ar putea fi vindecate, până când am întâlnit o mărturie despre el cum a vindecat bolile tuturor copiilor cum ar fi cancerul, diabetul, stomacul Ulcere, și multe altele, el ma ajutat și acum sunt sănătos. Vreau doar sa va alaturati-mi sa-l apreciez pentru viata mea si viata prietenului meu> daca in cazul in care ai nevoie de asistentul lui pentru a vindeca orice fel de boala, contactati-l prin acest e-mail [doctorsirdomacurehome00@gmail.com]

    sau ce ai făcut cu acest număr +234808393201
    DOCTOR SIRDOMA POT FI CELOR CELOR CEL MAI BUNELE:

    1. HIV / SIDA
    2. HERPES
    4. ALS (boala Lou Gehrig)
    5. Herpatitis B
    6.i nevoie de fostul meu spate
    7.Emphysema
    8.asthma
    9.PANCREATITIE CHRONICA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pana la urma care a fost tratamentul dat pentru dumneavoastra pentru diabet tip 1 ?

      Ștergere
  8. Buna ziua tuturor stiti ca ierburile sunt acum folosite pentru a vindeca toti copiii de virus si infectii, acum cateva luni am avut HIV. Și medicul meu mi-a dat droguri la spital, dacă am făcut testul, mi-a spus că medicamentele pe care le-a dat erau doar pentru a preveni virusul, că nu-l poate vindeca, i-am spus prietenului meu despre aceste virusuri și el mă referă la aceste vindecator, nu am de ales decat sa contactez medicul, acesti doctori pe baza de plante imi pun cateva intrebari si pregatesc ierburile si le livreaza in tara mea cu ajutorul serviciului de livrare DHL mi-a dat retetele dupa ce am primit ierburile pe care le scriu aceste mărturii acum sunt 100% gratuit de HIV datorită tuturor datorită dr. Freeman Osas pentru munca lui bună îl puteți contacta prin e-mailul său drosasherbalhome@gmail.com sau ajungeți la el prin intermediul numărului Whatsapp +2349035428122

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara am baietelul de 8 ani de diabet tip 1 este un remediu sau macar sa putem ajunge la medicamente.un raspuns va rog multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna am si diabet de tip 2 cum as putea sama vindec si cam ma dor picorele

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau să spun tuturor de aici despre modul în care DR WALE mi-a schimbat soarta. Am lucrat ca vânzătoare într-o companie de automobile timp de aproape cincisprezece ani și abia am primit comision pentru a-mi plăti facturile în timp ce un anumit coleg de minte cumpăra case. Eram confuz în privința ei pentru că toată lumea era invidioasă pe cât de mult comision a primit. Nu am înțeles ce este în neregulă pentru că eram bun la meseria mea și nu era nimic în plus din ceea ce făcea ea care să o facă diferită și timp de aproape cinci ani nu am putut să-mi fac curajul să mă exprim în fața ei. Într-o zi, în timp ce m-a plimbat, am rugat-o să-mi dea câteva sfaturi și am optat să învăț de la ea, dar ea a spus că sunt mai bun la slujbă, ceea ce m-a făcut mai confuz pentru că evident, ea era mai bună. După multe conversații, ea m-a informat despre DR WALE care a făcut o vrajă de noroc pentru ea, ceea ce a făcut-o excepțională. Ea mi-a dat contactul lui și mi-a cerut să vorbesc cu el și să fac tot ce mi-a cerut el să fac. Au trecut șapte luni și tocmai mi-am cumpărat prima casă și am economisit suficienți bani pentru a-mi trimite fetele gemene la facultate. Am fost distrus și fără adăpost și nu mi-aș imagina niciodată că voi avea o casă atât de curând. Multumesc DR WALE. Cere-i ajutor și cu permisiunea lui, îi las numărul de contact direct WhatsApp / Viber : +2347054019402 SAU Email : drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Niciodată nu am asociat boala mea de diabet cu lipsa de dragoste în viața mea, dar este o perspectivă interesantă. Pentru toți cei care doresc să se ajute cu remedii naturale, am o recomandare. Iau capsulele Inspicure. Ele conțin crom, extract de Gymnema Sylvestre și frunze de măslin, vitamina C și altele. Este cu adevărat un remediu eficient care mă ajută să mă simt mai bine, indiferent de diabet, și să normalizez nivelul de zahăr în organismul meu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...